مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:252020-12-26سياسي

فارس من| استیضاح وزیر اقتصاد در صورت سرپیچی از قانون در پرونده هفت تپه قطعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوش، سامانه فارس من هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی شده است و در سریعترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

چرا مسؤولان صدای کارگران هفته تپه را نمی شنوند؟ یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس، در خصوص نتیجه نهایی رسیدگی به پرونده لغو واگذاری شرکت هفت تپه، اظهار کرد: سرمایه ارزشمند ملی یعنی شرکت نیشکر هفت تپه به مالکان آن که فاقد اهلیت لازم بودند، در سال 94 هدیه داده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به تخلفات صورت گرفته و وضعیت بغرنج کارگران، علاوه بر مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه نیز به سادگی از کنار این موضوع نخواهد گذشت و بر خلع ید اسدبیگی، اتفاق نظر وجود دارد.

نماینده مردم شوش عنوان کرد: اگر برخی در دولت بخواهند کارشکنی کنند و بر رای شورای داوری فشار بیاورند، ما صحنه را خالی نمی کنیم و از جایگاه نظارتی خود برای اجرای حکم خلع ید کوتاه نمی آییم.

وی با بیان اینکه افکار عمومی به صورت لحظه ای و دقیق پیگیر امور مربوط به خلع ید مالکان هفت تپه هستند، گفت: به تایید حکم خلع ید و ابطال واگذاری شرکت در جلسه گذشته شورای داوری بسیار خوش بین بودیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| استیضاح وزیر اقتصاد در صورت سرپیچی از قانون در پرونده هفت تپه قطعی است

فارس من| استیضاح وزیر اقتصاد در صورت سرپیچی از قانون در پرونده هفت تپه قطعی است